Przejdź do głównej zawartości

Filmowa akcja - recenzja numer trzy

  


Głosy powracającej obsady (Peter Weller jako Batman, Ariel Winter jako Robin, David Selby jako Gordon) są równie solidne, jak za pierwszym razem – podczas gdy gwiazda Mark Tar Valley to doskonały Superman. Conan O’Brien, gospodarz talk-show, nawet wkracza do kamery jako gospodarz talk-show. Podobnie jak w części 1, styl animacji naśladuje małość i blokowanie środowisk i postaci Millera, jednocześnie wyglądając ostro i wyraźnie w formacie hi-def. Z wizualnego punktu widzenia zdecydowanie warto obejrzeć widok Blu-ray.

Gdyby istniał sposób na ulepszenie wszystkich głównych wątków w bardziej efektywną i / lub zaktualizowaną narrację (z ryzykiem wybuchu fanów), Mroczny Rycerz powraca, część 2 mogłaby być lepszym filmem dla zmian. W obecnej sytuacji film jest wiernym z miłością odtworzeniem rodzącej się historii – na dobre lub na złe, w zależności od widza.

Specjalne cechy Blu-ray Combo Pack
Od szkicu do ekranu: Odnajdywanie procesu adaptacji (HD, 44 min): Reżyser Jay Oliva komentuje część 2 tego obszernego, sprytnie skompilowanego i zmontowanego filmu dokumentalnego, zawierającego porównania na ekranie, zestawy postaci i tworzenie koncepcji, a także „The Dark Knight Returns” analizujący różnice między jego dwoma ostatnimi wydawnictwami a animowaną adaptacją. Funkcja Maximum Movie Mode (w przeciwieństwie do komentarzy audio na żywo lub filmów dokumentalnych zza kulis), pomimo tego, że jest samodzielnym dodatkiem, a nie bieżącym komentarzem PiP, zapewnia krystalicznie czysty wgląd w pracę Olivy zbliżającą się do druga połowa eposu Millera.
Superman vs Batman: Kiedy zderzają się bohaterowie (HD, 9 minut): „Kto wygra walkę Supermana z Batmanem?” Przegląd złożonych ról Supermana i Batmana w „Powrocie Mrocznego Rycerza” Millera, sposób, w jaki ewolucja ich osobowości i postaci wpływa na te role, oraz zamiar Millera, by załatwić Supermana/Batmana, przedstawiają rząd jako bezprawną władzę , i tak dalej.
The Joker: Laughter Before Death (HD, 14 minut): Joker, jako pokręcona sztuczka, wprowadza go do uniwersum Gotham, jego mordercze plany i szaleństwo na przestrzeni lat oraz jego szalone zmartwychwstanie i upadek w „Powrocie ciemności” Millera Rycerz." . "
Więcej odcinków: Z DC Comics Vault (SD, 68 min): „Ostatni śmiech” z Batman: The Animated Series, „Człowiek, który zabił Batmana” z Batman: The Animated Series i „The Superheroes Battle!” Od Batmana: Odważni i odważni.
Sneak Peek: Superman No Limit (HD, 10 minut): Rozszerzony podgląd kolejnego filmu animowanego DCU.
Sneak Peek: Powrót Mrocznego Rycerza, część 1 (HD, 10 minut): przedłużona promocja na część 1.
Digital Comic Snippet (HD): 4-stronicowy fragment, który jest zbyt krótki od drugiej połowy powrotu Millera.
Zapowiedź teatralna (HD, 3 minuty): Hobbit: Nieoczekiwana podróż
Batman: The Dark Knight powraca, część 2 jest już dostępna na DVD, Blu-ray i można ją również pobrać cyfrowo. Klasyfikacja PG-13 dla jakiejś intensywnej serii przemocy i akcji.
„Ad Astra” Jamesa Graya, który w 2017 roku trafił do głównych fotografii, jest najnowszym z rosnącej serii prestiżowych dramatów o kosmosie, które pojawią się w tej dekadzie. Po kilkukrotnym przesunięciu (z powodu rozbudowanych efektów wizualnych i fuzji Disney/Fox), film miał wreszcie swoją premierę w sierpniu na festiwalu filmowym w Wenecji w sierpniu 2019 roku i jest wyświetlany w Teatrze Narodowym. Kinomani musieli na to cierpliwie czekać, zastanawiając się, czy okaże się, że może stać się ważnym graczem na tegorocznym Oscarze. Chociaż Astra może nie być kolejną Grawitacją ani Marsem, jeśli chodzi o uznanie nagród, to (w większości) musi poczekać. Wspaniały występ Brada Pitta i wybitna technika filmowania zainspirowały ambitną pracę Ad Astry, która nie osiąga wszystkich punktów.

Pitt występuje w Ad Astrze jako syn majora Roya McBride'a, znanego amerykańskiego astronauty Clifforda McBride'a (Tommy Lee Jones). Kiedy Roy był nastolatkiem, Clifford wyruszył w misję podróży w daleki kosmos, znaną jako Projekt Lima i prawdopodobnie zniknął w latach ekspedycji. Ale po tym, jak fale prądu elektrycznego przeszły przez Ziemię i zagrażają ludzkiej egzystencji, dowódca kosmosu USA ma powody, by przypuszczać, że Clifford żyje na Neptunie. SpaceCom rekrutuje Royta do misji, aby połączyć się z Cliffordem i zobaczyć, co można zrobić w obecnej sytuacji.

 

 

Chociaż Ad Astra ma wiele nowoczesnych obrazów science-fiction, historia, którą opowiada, jest bardzo intymna i osobista. Scenariusz, napisany przez Graya i Ethana Grossa, porusza kwestie rodzinne (zwłaszcza relacje między ojcami i synami) oraz naturę ludzkości i oferuje widzom ekscytującą okazję do myślenia podczas dwugodzinnego biegu. Zapewnia to solidną podstawę dla sznurka Roya, chociaż Ad Astra w końcu czuje, że brakuje mu kluczowego elementu, który zapewnia szare uderzenie. Film był w dużej mierze spowodowany książką Stanleya Kubricka z 2001 roku, Odyseja kosmiczna, co oznacza, że ​​niektórzy widzowie uważają podejście Graya za nieco zbyt zimne i odległe. Musimy dokonać porównań między Gwiazdami a Pierwszym Człowiekiem, ale emocjonalny rdzeń Ad Astry nie jest tak wpływowy, jak uczucia kryjące się za filmami.

Miejsce, w którym wizja Graya naprawdę błyszczy, to techniczne aspekty Ad Astry. Film jest niesamowity, gdy ogląda się go na dużym ekranie, głównie ze względu na fantastyczne efekty wizualne i zapierający dech w piersiach film Hoyte van Hoytema (który przypadkowo nakręcił Interstellar Christophera Nolana). Ad Astra to film, który trzeba oglądać na jak największym ekranie, więc w tym przypadku premia IMAX zdecydowanie jest tego warta. Oczywiście Gray niekoniecznie wymyśla koło, jeśli chodzi o przedstawienie lokalizacji filmu, ale ostro wskazuje na uwodzicielskie wizualizacje i kreatywne budowanie świata. Podczas gdy Ad Astra jest zdecydowanie dramatem opartym na postaciach, Gray prezentuje kilka ekscytujących scenografii, które ilustrują niebezpieczeństwa kosmosu.

 

Latem hollywoodzkiego filmu „Pewnego razu” na rogu jego uznanej trasy po Hollywood, Pitt kontynuuje flagę 2019 roku z kolejnym mocnym występem. Wydajność Ad Astry Pitt jest bardzo niedoceniana i subtelna i może skutecznie wnikać w wewnętrzne zamieszanie i konflikty Roya. Jak napisali, postać może spotkać się nieco emocjonalnie, chociaż Pitt ma chwile, kiedy przekazuje uczucia Roya w sposób, który czuje się uziemiony. Jest to dalekie od „najbardziej produktywnej” roli w karierze Pitta, ale okazuje się, że doskonale pasuje i nadal prezentuje swoją ofertę w interesujący sposób. Natomiast większość aktorów drugoplanowych nie ma wystarczająco dużo czasu na ekranie, aby zrobić zauważalne wrażenie. Wyjątkiem jest Jones, podobnie jak Clifford, który w kilku scenach przedstawia bardziej szczegółowo szalonego człowieka. Może,

Ad Astra może nie generować tak dużego szumu, jak inne filmy pokazywane na tegorocznych festiwalach filmowych, ale ci, którzy żyją w hałaśliwej atmosferze science-fiction, wciąż potrzebują czasu, aby to sprawdzić. Nawet jeśli film trzyma publiczność na wyciągnięcie ręki pod względem emocjonalnych komponentów, Szaraków należy pochwalić za dotarcie do gwiazd i przedstawienie czegoś przemyślanego i spektakularnego. Projekt Ad Astry należy do najlepszych w 2019 roku, a Pitt nosi film na ramionach, pokazując jego wszechstronność. Film nie realizuje większych ambicji, ale wszędzie jest wspaniałym wysiłkiem.
W Fantastycznej Czwórce (2015) Reed Richards (Miles Teller) jest młodym geniuszem, którego akademickie wysiłki wyprzedzają jego nauczycieli o lata łatwe. Niedoceniany wykluczony Reed nawiązuje nieprawdopodobną współpracę ze swoim kolegą z klasy Benem Grimmem (Jamie Bell), który jest jedyną osobą, która zachęcała młodego Reeda do samoświadomej działalności naukowej. Przez pół dekady para pracowała nad zbudowaniem urządzenia teleportacyjnego, demonstrując jego prototyp na lokalnych targach naukowych – które sądy odstraszają miejscową społeczność naukową, ale przyciągają uwagę genialnego doktora Franklina Storma (Reg. Cathey), który wierzy, że wynalazek Reeda jest kluczem do pękania podróży między wymiarami.

Burza rekrutuje Reeda dla własnego syna Johnny'ego (Michael B. Jordan), Sue (Kate Mara) i ekscentrycznego geniusza technicznego Victora von Dooma (Toby Kebbell) do stworzenia bramy kwantowej, z nadzieją, że nieznane światy, w których ludzkość jest w stanie by zbierać nowe energie. Jednak, gdy Reed i jego wynalazcy decydują się przekroczyć Bramę Kwantową przed terminem, wypadek na „Planecie Zero” wiąże się z okropnymi mutacjami genetycznymi – wszystko to daje więcej mocy młodym wynalazcom. zostań drużyną superbohaterów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmowa akcja - recenzja numer jeden

 Potwory to w zasadzie klasyczna historia chłopca spotykającego dziewczyny i nieznajomych: Andrew (Scoot McNairy) to amerykański fotograf, który podróżuje do Meksyku i próbuje sfotografować tragiczne konsekwencje niedawnych ataków obcych. Mówi się, że przez pewien czas meteoryt rozbił się na orbicie okołoziemskiej i eksplodował nad Meksykiem; wkrótce potem olbrzymi, uwiedziony, bioluminescencyjny obcy wynurzyli się z wody i migrowali na północ kraju z szybką reprodukcją. Obcy w większości wędrują po meksykańskiej dżungli, ale po prowokacji atakują ludzkość i obszary miejskie, pozostawiając za sobą spustoszenie. Po takim ataku zadaniem Andrzeja jest odnalezienie Samanty (Whitney Able) i odnalezienie jego eskorty. Andrew ma nadzieję, że córka właściciela publikacji kupi jej zdjęcia. Szef chce, aby jego córka pojechała do domu do jego narzeczonej, a Andrew widzi okazję, by zawsze cieszyć się karierą fotoreportera, więc on i Sam wyruszają w wspólną podróż, przywiązani do promu, który zabie

Filmowa akcja - recenzja numer dwa

  Jednak zwycięstwo Mrocznego Rycerza ma pewne nieoczekiwane konsekwencje: nowo mianowana komisarz policji Ellen Yindel uważa Batmana za nielegalnego i wzywa do jego aresztowania; po latach w stanie katatonicznym Joker został wskrzeszony przez zmartwychwstanie Batmana i zaplanował nowe uszkodzenie ciała; a nawet w Gabinecie Owalnym prezydent zmusi swojego pupila Supermana do podjęcia działań przymusowych, jeśli Batman nadal będzie się wyśmiewał z prawa zakazującego działalności superbohaterów. Dwie dekady później (i wraz ze zmianami w środowisku medialnym) opowieść Richarda Jewella pozostaje aktualna. To opowieść o tym, jak daleko człowiek posuwa się do przodu jako bohater i upokarzany przez media, zanim przyjrzy się wszystkim faktom. Ale pod kierunkiem Clinta Eastwooda wszelkie subtelności i cienie są wyrzucane przez okno. niewybredna melodia. Richard Jewell nie maluje swojej postaci w bogatych odcieniach szarości; są tacy, którzy z natury wiedzą, że Jewell jest niezrozumianym i zabaw